Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Σκλαβενίτης: Επιμένει Ελληνικά με χαμηλό προφίλ και υψηλές επιδόσεις.


Η μεγαλύτερη Ελληνικών συμφερόντων αλυσίδα λιανικής στην χώρα μας (τέταρτη στην γενική κατάταξη μετά τις πολυεθνικές Carrefour, Lidl και AB – Delhaise), συγκεντρωμένη αυστηρά στα γεωγραφικά όρια της ευρύτερης περιφέρειας της πρωτεύουσας, με το σταθερά χαμηλό προφίλ που την χαρακτηρίζει εδώ και δεκαετίες, επενδύει ελάχιστα σε διαφημιστικές καμπάνιες αλλά υπηρετεί πιστά το διαχρονικό σύνθημα «τόσο φθηνά όσο πουθενά» το οποίο εφαρμόζει «στην πράξη» με διαρκή αγώνα.

Η συνεχής προσπάθεια της αλυσίδας να προσφέρει και μια σειρά προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας με την καλύτερη δυνατή ποιότητα «τόσο φθηνά όσο πουθενά», φαίνεται να έχει πείσει τον σύγχρονο Έλληνα καταναλωτή ο οποίος στις μέρες μας αντιμετωπίζει ολοένα και μεγαλύτερα προβλήματα στην οικονομική καθημερινότητά του.

Το γεγονός αυτό προκύπτει από την σταθερή ανάπτυξη που παρουσιάζει την τελευταία πενταετία, σε πείσμα της βαθειάς ύφεσης που χαρακτηρίζει την Ελληνική οικονομία ιδίως τα δύο τελευταία χρόνια με την συρρίκνωση της καταναλωτικής δαπάνης, όπως προκύπτει από τον πίνακα που ακολουθεί:.....διαβάστε περισσότερα

Κέρδισε χρήματα μέσω του site σου κάνωντας κλικ εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου